ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ: ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤ. ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓ. ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗΣ
ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ Α΄ ΑΘΗΝΑΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 11 και ΤΡΙΤΗ 12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013
Στο 6ο ΕΠΑΛ Αθηνών Νέστου 4, 11527, Πλ. Μαβίλη, Αμπελόκηποι.
Πρόγραμμα
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ
ΓΕΛ - ΕΠΑΛ
ΔΕΥΤΕΡΑ 11 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
2013, 3:30 μμ - 7:30μμ
|
|||
3:30
-3:45
|
Προσέλευση,
εγγραφή, δήλωση προτίμησης εργαστηρίου
|
||
Αίθουσα τελετών 6ου ΕΠΑ.Λ.
|
|||
Προεδρείο Στ Καραγιάννης, Πρ. Επ. και Παιδαγωγικής
Καθοδήγησης
Στ. Πάγκαλος, Σχ. Σύμβ.
ΠΕ12.05
|
|||
3.45-
4.30
|
Ηλίας Ματσαγγούρας
Καθηγητής Διδακτικής ΠΤΔΕ Πανεπιστημίου Αθηνών,
Επιστημονικός Υπεύθυνος Ερευνητικών Εργασιών και Βιωματικών Δράσεων
‘Ερευνητικές
Εργασίες: Παιδαγωγική Αντιμετώπιση Προβλημάτων Αντιγραφής και Συρραφής’
|
||
4:30-
4:40
|
Αθανάσιος Κονταξής, Σχ. Σύμβ.ΠΕ12
‘Ερευνητικές Εργασίες για όλους τους μαθητές’ |
||
4:40-5:00
|
Β
Μπελεσιώτης. Σχ Σύμβ. ΠΕ 19. ‘Νέες
Τεχνολογίες και Ερευνητική εργασία’
|
||
5:00-7:30
Βιωματικά εργαστήρια
|
Εισηγητές
|
Θέμα
|
Αίθουσα
|
Α.
Κονταξής,
Σχ Σύμβ. ΠΕ12.04
|
‘Προσαρμογή θέματος και κατάλληλοι ρόλοι για την ενεργοποίηση όλων των
μαθητών’
|
1
|
|
Στ.
Πάγκαλος,
Σχ.
Σύμβ. ΠΕ12.05
|
‘Η
Ε.Ε. ως μάθημα του ΩΠ: Επιλογή θέματος - Διατύπωση Ερευνητικών
Ερωτημάτων -Ερευνητική Μεθοδολογία - Προγραμματισμός’
|
2
|
|
Μ
Παπαδοπούλου-Πούλου, Σχ Σύμβ. ΠΕ17.01 και
Χρ.
Τσίγκρη, Σχ.Συμβ.ΠΕ05.
|
‘Ο ορθός σχεδιασμός
των Ε.Ε με έμφαση στην συγκεκριμενοποίηση των μαθησιακών και συνεργατικών
στόχων’
|
3
|
|
Δ.
Μακρή,
Σχ Σύμβ.ΠΕ15
|
‘Ερευνητικές
εργασίες: Αξιοποιώντας πολυτροπικά
κείμενα, δημιουργώντας δυναμικές παρουσιάσεις’
|
4
|
|
Χ.
Ξάνθη,
Σχ
Σύμβ. ΠΕ09
|
‘Διαδικασίες, μορφές καθοδήγησης
και υλοποίηση ερευνητικών εργασιών’.
|
5
|
|
Γ.
Μαρκέα,
Σχ. Σύμβουλος ΠΕ16
|
‘Επαλήθευση πρότασης για την ενίσχυση της
δυναμικής της ομάδας στο πλαίσιο του μαθήματος των Ερευνητικών Εργασιών (Project)’
|
6
|
|
Γ
Κόσυβας,
Σχ. Συμβ. ΠΕ03
|
‘Ερευνητική
εργασία: εκπαιδευτικός και βελτίωση της λειτουργικότητας των μικροομάδων’
|
7
|
|
Μ.
Δεδούλη
Σχ. Σύμβ. ΠΕ02
|
‘Συλλογή
και επεξεργασία ερευνητικών δεδομένων:
Στοιχεία μεθοδολογίας έρευνας’
|
8
|
|
7:45 - 8:30
Αίθουσα τελετών
|
Προεδρείο: Στ.Καραγιάννης, Πρ Επ. και Παιδαγωγικής
Καθοδήγησης
Αθ. Κονταξής Σχ Σύμβ.
ΠΕ12.04
|
||
Συζήτηση
ερωτήσεων και αποριών.
Κλείσιμο
εργασιών.
Χορήγηση
βεβαιώσεων
|
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ
ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ
ΤΡΙΤΗ
12/11/2013 3:30 μμ - 7:30μμ
|
|||
3:30
-4.00
|
Προσέλευση, εγγραφή, δήλωση προτίμησης
εργαστηρίου
|
||
Αίθουσα τελετών 6ου ΕΠΑ.Λ.
|
|||
Προεδρείο
|
Στ
Καραγιάννης Πρ Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης
Μαρίνα Δεδούλη, Σχ. Σύμβ.ΠΕ02
|
||
4:00 -
4:45
|
Χρ. Χατζηχρήστου, Καθηγ. Σχ. Ψυχολογίας Πανεπ.
Αθηνών και
Π. Χαλάτσης Σχ Σύμβ. ΔΕ ‘Σχολική και Κοινωνική Ζωή: εννοιολογικό
πλαίσιο, δομή και περιεχόμενο’
|
||
4:45-5:00
|
Β.Μπελεσιώτης Σχ Σύμβ. ΠΕ 19. ‘Νέες Τεχνολογίες και Βιωματικές Δράσεις’
|
||
5:00-7.30
Βιωματικά εργαστήρια
|
Συντονιστές
|
Θέμα
|
Αίθουσα
|
Ο.Ζηρώ,
Σχ. Σύμβ.ΠΕ08
|
«Το εικαστικό χάπενινγκ
ως βιωματική δράση”.
|
1
|
|
Σ
Λάζαρη, Σχ.
Σύμβ ΠΕ02 και Χρ Πετροπούλου, Σχ. Συμβ.
ΠΕ02
|
"Βιωματικές δράσεις: Από τη θεωρία στην πράξη”
|
2
|
|
Δ. Mακρή,
Σχ.Σύμβ.ΠΕ15
|
«Η σχολική τάξη ως ζωντανό σύστημα: ενεργοποίηση ομάδας και σχεδιασμός
βιωματικών δράσεων στο πεδίο ΣΚΖ
|
3
|
|
Αλ.Παπαδημητρίου, Σχ.ΣύμβουλοςΠΕ17.05
|
‘Ομαδοσυνεργατική μάθηση μέσω των βιωματικών δράσεων και η διαχείριση των ομάδων’
|
4
|
|
Μ. Δεδούλη
Σχ. Σύμβ.ΠΕ02
|
‘Βιωματικές Δράσεις στο πλαίσιο της Σχολικής και Κοινωνικής Ζωής (επιλογή
θέματος, βασικές φάσεις επεξεργασίας και υλοποίησης)’
|
5
|
|
Χ.
Τσίγκρη, Σχ.Συμβ.ΠΕ05 και
Ε.
Φουσέκη, Σχ.Συμβ.ΠΕ04
|
‘Βήματα
εφαρμογής των Βιωματικών Δράσεων’
|
7
|
|
Γ.
Κατσαγάνη, Σχ. Σύμβ.ΠΕ02
|
‘Παράδειγμα
Βιωματικής Δράσης: Αςμιλήσουμε για τον σχολικό εκφοβισμό και ας τον
αντιμετωπίσουμε’
|
8
|
|
7.45-
8:30
Αίθουσα τελετών
|
Προεδρείο: Στ
Καραγιάννης Πρ. Επ. και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης
Ι. Τσάγκας ΠΕ01
Χρ. Πατσός Σχ. Σύμβ ΠΕ10
|
||
Συζήτηση
ερωτήσεων και αποριών. Κλείσιμο
εργασιών.
Χορήγηση
βεβαιώσεων
|
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΕΣ
ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ
ΔΕΥΤΕΡΑ 11
και ΤΡΙΤΗ 12 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2013
Στο 6ο ΕΠΑΛ Αθηνών Νέστου 4, 11527, Πλ. Μαβίλη, Αμπελόκηποι.
ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Ονοματεπώνυμο:
Σχολείο: Κλάδος
/ Ειδικότητα:
Κινητό Τηλέφωνο:
E-mail:
Επιλέξτε βιωματικό σεμινάριο (με
σύμβολο σειράς προτίμησης 1,2,3..),
Ερευνητικές Εργασίες ΓΕ.Λ.-ΕΠΑΛ - ΔΕΥΤΕΡΑ 11 Νοεμβρίου
2013, 3:30 μμ-8:30μμ
|
||
Εισηγητές
|
Θέμα
|
Επιλογή
|
Α. Κονταξής,
Σχ Σύμβ. ΠΕ12.04
|
Προσαρμογή θέματος και
κατάλληλοι ρόλοι για την ενεργοποίηση όλων των μαθητών
|
|
Στ. Πάγκαλος,
Σχ. Σύμβ. ΠΕ12.05
|
Η Ε.Ε. ως
μάθημα του ΩΠ: Επιλογή θέματος - Διατύπωση Ερευνητικών Ερωτημάτων -
Ερευνητική Μεθοδολογία- Προγραμματισμός
|
|
Μ Παπαδοπούλου-Πούλου, Σχ Σύμβ.
ΠΕ17.01 και
Χρ. Τσίγκρη, Σχ.Συμβ.ΠΕ05.
|
‘Ο ορθός σχεδιασμός των Ε.Ε με
έμφαση στην συγκεκριμενοποίηση των μαθησιακών και συνεργατικών στόχων’
|
|
Δ. Μακρή,
Σχ Σύμβ.ΠΕ15
|
‘Ερευνητικές εργασίες: Αξιοποιώντας πολυτροπικά κείμενα,
δημιουργώντας δυναμικές παρουσιάσεις’
|
|
Χ. Ξάνθη,
Σχ Σύμβ. ΠΕ09
|
‘Διαδικασίες, μορφές
καθοδήγησης και υλοποίηση ερευνητικών εργασιών’.
|
|
Γ. Μαρκέα,
Σχ.
Σύμβουλος ΠΕ16
|
‘Επαλήθευση πρότασης για την ενίσχυση της δυναμικής
της ομάδας στο πλαίσιο του μαθήματος
των Ερευνητικών Εργασιών (Project)’
|
|
Γ Κόσυβας,
Σχ. Συμβ ΠΕ03
|
‘Ερευνητική εργασία:
εκπαιδευτικός και βελτίωση της λειτουργικότητας των μικροομάδων’
|
|
Μ. Δεδούλη
Σχ. Σύμβ.ΠΕ02
|
‘Συλλογή και επεξεργασία ερευνητικών
δεδομένων:
Στοιχεία μεθοδολογίας έρευνας’
|
Βιωματικές Εργασίες Γυμνασίων ΤΡΙΤΗ 12
Νοεμβρίου 2013 3:30 μμ-8:30μμ
|
||
Εισηγητές
|
Θέμα
|
Επιλογή
|
Ο.Ζηρώ,
Σχ. Σύμβ.ΠΕ08
|
«Το
εικαστικό χάπενινγκ ως βιωματική δράση».
|
|
Σ Λάζαρη,
Χρ Πετροπούλου, Σχ. Συμβ. ΠΕ02
|
"Βιωματικές δράσεις: Από τη θεωρία στην
πράξη "
|
|
Δ. Mακρή,
Σχ.Σύμβ.ΠΕ15
|
«Η σχολική τάξη ως ζωντανό σύστημα: ενεργοποίηση
ομάδας και σχεδιασμός βιωματικών δράσεων στο
πεδίο ΣΚΖ
|
|
Αλ.Παπαδημητρίου, Σχ.ΣύμβουλοςΠΕ17.0
|
‘Ομαδοσυνεργατική μάθηση μέσω των βιωματικών
δράσεων και η διαχείριση των ομάδων’
|
|
Μ. Δεδούλη
Σχ. Σύμβ.ΠΕ02
|
‘ Βιωματικές Δράσεις στο πλαίσιο της Σχολικής
και Κοινωνικής Ζωής (επιλογή θέματος, βασικές φάσεις επεξεργασίας και
υλοποίησης)’
|
|
Χ. Τσίγκρη, Σχ.Συμβ.ΠΕ05
Ε. Φουσέκη Σχ.Συμβ.ΠΕ04
|
Βήματα εφαρμογής
των Βιωματικών Δράσεων
|
|
Γ. Κατσαγάνη, Σχ. Σύμβ.ΠΕ02
|
‘Παράδειγμα Βιωματικής Δράσης: Ας μιλήσουμε για
τον σχολικό εκφοβισμό και ας τον αντιμετωπίσουμε’
|
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου