Τετάρτη 9 Ιανουαρίου 2013

Ευχές για το Νέο Έτος 2013 (Γεωργία Μαρκέα)

ΘΕΜΑ:   Ευχές για το Νέο Έτος 2013 (Αριθ. Πρωτ. 1138/30-12-2012)
 
  
Αγαπητοί Συνάδελφοι,
 

Σας εύχομαι ολόψυχα να έχετε καλή κι ευλογημένη χρονιά.

Για το νέο έτος έχουν προγραμματιστεί σεμινάρια και δειγματικές διδασκαλίες. Θα ενημερώνεστε σχετικά ανά διεύθυνση με επόμενες επιστολές μου στις σχολικές μονάδες σας, Επίσης, κάθε επιστολή μου θα αναρτάται στην ιστοσελίδα μου (http://gmarkea.blogspot.gr/).

 Στην κοινή μας προσπάθεια για την αναβάθμιση του μαθήματος της Μουσικής στο ελληνικό σχολείο θα πραγματοποιηθεί Συνάντηση Εργασίας για όλους τους εκπαιδευτικούς Μουσικής των διευθύνσεων που έχω αρμοδιότητα (Α’  Αθήνας και Ανατολικής Αττικής).

Η συνάντηση θα λάβει χώρα στο 2ο Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας την Παρασκευή 1 Φεβρουαρίου 2013 στις 12:00 έως 14:00 και θα έχει θέμα:

«Ιδέες και προτάσεις για την ενίσχυση του μαθήματος της Μουσικής στο Νέο Σχολείο».

Εκτός από τη δική μου εισήγηση, θα έχουμε τη χαρά να παρακολουθήσουμε τις ομιλίες εκπροσώπου της Φινλανδικής πρεσβείας και προσκαλεσμένων καθηγητών από τη Φινλανδία. Θα ακολουθήσει επιστολή μου με λεπτομέρειες για το πρόγραμμα της συνάντησής μας αυτής.

 

Με τις καλύτερές μου ευχές και πολλή εκτίμηση,
 

Γεωργία Γ. Μαρκέα

Σχολική Σύμβουλος κλ. ΠΕ16 (Μουσικής)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου