Δευτέρα 13 Ιουλίου 2015

Η συμφωνία για την Ελλάδα, ο Χότζας, ο φτωχός, ο γάιδαρος και η καμήλα» της Γεωργίας Γ. Μαρκέα



Τα συναισθήματά μου με αφορμή τη συμφωνία για την Ελλάδα περιγράφονται μέσα από την παρακάτω ιστορία:

"Ένας φτωχός οικογενειάρχης, που ζούσε σε ένα δωμάτιο με την πολυμελή οικογένειά του, πήγε στον Χότζα και του ζήτησε ένα πιο μεγάλο σπίτι για να ανασάνει λίγο η ταλαιπωρημένη οικογένειά του.
«Αγαπητέ μου Χότζα, χρειαζόμαστε ένα πιο μεγάλο σπίτι, γιατί το δικό μας είναι μικρό και δεν μπορούμε να ζούμε η γυναίκα μου και εγώ, τα τόσα μας παιδιά και οι συγγενείς μας όλοι μαζί σ΄ένα δωμάτιο», είπε ο οικογενειάρχης.
Ο Χότζας τον ρώτησε αν έχει ζώα στην αυλή του. «Έχω», του απάντησε. «Τότε απόψε βάλε και τις όρνιθες μαζί σας», τον συμβούλεψε ο Χότζας.
Τις βάζει ο άνθρωπος και πάει το επόμενο πρωί στον Χότζα. «Αγαπητέ μου Χότζα, είμαστε χειρότερα τώρα. Σκάσαμε όλοι μαζί και με τα ζώα στο ίδιο δωμάτιο».
«Έχεις και άλλα ζώα;», τον ρώτησε ο Χότζας. «Έχω», είπε ο δύσμοιρος άνθρωπος. «Έχω σκύλο και γάτο». «Ε, απόψε βάλε και αυτά μαζί».
Τα βάζει ο καημένος και πάει ξανά το επόμενο πρωί, κλαίγοντας απαρηγόρητος.
Ο Χότζας τον ρωτάει: «Μήπως έχεις και κανένα γάιδαρο στην αυλή»; «Ναι», του απαντάει ο φτωχός. «Τότε, απόψε βάλε και αυτόν στο δωμάτιο και έλα αύριο».
Την επόμενη μέρα πάει απαρηγόρητος στον Χότζα. «Τώρα είμαστε ακόμη χειρότερα! Πιο χειρότερα δεν μπορεί να γίνει!» και ο Χότζας τον ρωτάει: «Καμήλα έχεις;» «Όχι» του απαντά ο φτωχός και τότε ο Χότζας του προτείνει: «Πάρε και μια καμήλα και βάλε τη μέσα στο σπίτι και αυτή».
Την άλλη μέρα πάει στον Χότζα με δάκρυα στα μάτια: «Χότζα μου, χειρότερα δεν μπορεί να γίνει. Δεν μας έφταναν όλα τα άλλα ζώα. Τώρα δεν έχει καθόλου χώρο μέσα στο σπίτι, ούτε να περπατήσουμε!».
Τότε ο Χότζας του λέει: «Απόψε βγάλε το γάιδαρο έξω και έλα αύριο».


Την επομένη ο άνθρωπος πάει χαρούμενος και του λέει: «Ευχαριστούμε Χότζα μου, είμαστε λίγο καλύτερα». «Απόψε βγάλε λοιπόν, και την καμήλα», του λέει ο Χότζας.
Έτσι κάνει ο άνθρωπος και πάει ενθουσιασμένος στον Χότζα, τον ευχαριστεί θερμά για τη βοήθειά του και του λέει: «Να 'σαι καλά Χότζα μου. Τώρα ανασάναμε, επιτέλους! Σε ευχαριστούμε πολύ για τη βοήθειά σου. Να είσαι χιλιόχρονος»!"


Τα συμπεράσματα δικά σας. Το μόνο που θα ήθελα να επισημάνω είναι ότι:


Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα, ζώα, γεγονότα ή καταστάσεις δεν είναι καθόλου τυχαία!...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου